Vårt uppdrag
HR
På HR arbetar vi dagligen för att göra Diös till den bästa arbetsgivaren. Genom ett strategiskt arbete som utgår från Diös övergripande mål och vision är vårt uppdrag att skapa de bästa förutsättningarna för våra medarbetare att utvecklas och leverera resultat. Vårt arbete fokuserar till att attrahera rätt kandidater, rekrytera de med rätt kompetens och som delar våra värderingar, utbilda och utveckla våra medarbetare samt hela tiden utveckla vårt arbetsgivarvarumärke.
Kundservice
Kundservice spelar en central roll i att skapa en smidig vardag för våra befintliga och potentiella hyresgäster och samarbetspartners. De hanterar frågor, felanmälningar och akuta problem, samtidigt som de fungerar som en länk mellan hyresgästerna och våra team. Genom att vara tillgängliga, lyhörda och lösningsorienterade bidrar kundservice till att bygga förtroende och långsiktiga relationer. De informerar om planerade åtgärder och förändringar, koordinerar insatser och ser till att hyresgäster känner sig trygga och väl omhändertagna. Kundservice är med andra ord en viktig kugge i Diös för att skapa trivsel och kundnöjdhet.
Om Diös Fastigheter
Diös är fastighetsbolaget som satsar fullt ut på norra Sverige. Med en unik position i 9 städer skapar vi hållbar tillväxt genom kommersiell fastighetsutveckling. I vårt erbjudande riktar vi oss främst till hyresgäster inom tre huvudgrupper: moderna kontor, lokaler för urban service och attraktiva bostäder. Vi är övertygade om att rätt läge för rätt hyresgäst, i rätt fastighet, kvarter och stadsdel skapar förutsättningar för attraktiva och trygga platser med ett flöde av människor under dygnets alla timmar. På det sättet skapar vi Sveriges mest inspirerande städer.
Jobbar du redan på Diös Fastigheter?
Hjälp till i rekryteringen och hitta din framtida kollega.