Inom denna avdelning arbetar ett engagerat gäng med en stor bredd av kompetenser.
Här arbetar Kommunikation och marknad med uppdraget att bygga och stärka vårt varumärke, locka till sig och behålla hyresgäster, aktieägare och andra intressenter samt kommunicera med dessa. Kommunikation och marknadsavdelningens arbete är avgörande för att öka vår synlighet och framgång på marknaden.
Digitaliseringsavdelningen ansvarar för att driva och genomföra strategier och projekt som syftar till att digitalisera olika delar av vår verksamhet. En viktig del i deras arbete är att identifiera vilka områden av verksamheten som kan dra nytta av digitalisering och skapa en plan för hur detta ska uppnås. Allt som oftast med syftet att förbättra och effektivisera.
Sist med inte minst har vi vår Kundservice som möter våra hyresgäster (nya som befintliga), entreprenörer, leverantörer, aktieägare med fler, varje dag. Nästa alla som vill komma i kontakt med oss på Diös passerar vår team Kundservice på ett eller annat sätt. Här finns en outtömlig hjälpsamhet och ett stort fokus på att göra dig som kontaktar oss så nöjd som möjligt. Kundservice arbetar nära våra fastighetstekniker och administrerar många av de serviceanmälningar som kommer in.